Golden gate bridge!

Hello Svedala!!
Vilken härlig helg jag har haft!! I fredags gick jag och Elize ut, hade en mycket rolig och händelserik kväll! Hah! I lördags chillade vi sen gick vi ut på lördag med alexandra också, även en rolig kväll! Helgens höjdpunkt var dock söndagen, vi åkte över GOLDEN GATE BRIDGE! Det går inte att beskriva med ord! Det var gaaaaaaaaaalet läckert! Tyvärr var det jättejättedimmigt så man såg knappt halvvägs uppför bron, men guuud vad läckert!! Filmade när vi körde över så det ska jag lägga in! Efter vi kört över bron körde vi till Stinson Beach, riktigt läcker strand! Åkte 9 miles uppe i bergen, slingrande vägar med stup 1 meter från vägen utan räcke, lite läskigt men vilken utsikt vi hade! Efter det åkte vi till en skog med bara "redwood trees", californias läckra och äldsta träd! Körde tillbaka över bron, då var det så dimmigt och blåsigt och regnigt att vi inte ens märkte när vi körde över haha! Vi ska köra över bron snart igen, när det är soligt och ta massa fina kort! Här kommer lite kort från helgen, enjoy!
'

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så härligt!!dit vill jag oxå!!Kram mamma

2011-09-05 @ 20:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0