Myskväll

Kör på en hemmakväll ikväll, skulle egentligen träffat Elize men jag stannar hemma. Jobbat 11-9 idag så är för trött för att åka nu. Köpte boken "The Leopard" av Jo Nesbo. Pappa, du vet säkert vilken det är, jag lånade "Snowman" av dig förra sommaren i halmstad och tyckte den var jättebra! Samma författare, iaf rekommenderar jag denna! Så ska läsa och bara ha en härlig kväll! I helgen blir det golden gate bridge!! Äntligen, efter snart 4 månader haha! Men nu händer det! Och vi ska KÖRA över den! Vi ska ta bilen och KÖRA över sen ha picknick på andra sidan bron och bara mysa! Nehe, har inte så mycket mer att skriva.. Saknar er alla därhemma och hoppas att det går bra med att börja jobbet/skolan/vardagen igen. Btw, igår var det 42 grader här.. Idag ca 35... Jag har värmeslag! haha
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt!Vad häftigt hoppas vi kan köra över den oxå....Älska o saknar dig....

2011-08-25 @ 18:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0