STANFORD

Hej Sverige!
Nu har jag varit i USA 1 vecka, jetlaget har lagt sig och jag har kommit in i det igen. Hade lite små-ångest när jag åkte från sverige, en sån typ av ångest man får när man börjar jobba igen på måndagar. Har haft en riktigt,riktigt rolig helg med mina favoriter Elize och Alexandra! I fredags drog vi och några andra tjejer och Vide ( en kille som kom hit för ca 1 månad sedan som har börjat hänka på oss ) ut till SF. Riktigt rolig kväll! Vi körde lördagen också haha! Lördag och söndag dag blev dega och bara mysa.. riktigt härligt att vara här igen och träffa mina fina kompisar!
Idag sökte jag in till STANFORD! Dom öppnade sökningen 8.30 så 8.30 satt jag och sökte fort som tusan haha! Har betalat och kommit in, så kursen är bestämd! Kommer läsa kursen "choosing happiness" = "väljer lyckan". Sådant jag är intresserad av så kommer bli riktigt roligt! Kursen är i 5 veckor. Imorgon ska vi kolla upp fler kurser, fast på san mateo college. Där kan man bla läsa yoga, dans, styrketräning,simning osv, så vi ska gå massa träningskurser.
Idag la vi in 5ans växel i träningen, nu ska vi köra hårt! Har tränat 3 ggr/vecka innan men nu ska vi köra hårt,hårt,hårt! Har som mål att delvis vara fit-for-stanford men också tills våra föräldrar kommer! Pappa och Ebba kommer 27 oktober-3 november och mamma och johanna 20 december-27 december! Ska bli så himla roligt att båda kommer! Jag längtar så jag spricker!!
Har väll egentligen inte så mycket mer att skriva, ungarna börjar skolan på måndag. Känns galet overkligt att det är som varmast när sommarlovet är över, men det är helt underbart! Njuter och har det riktigt,riktigt bra! Skickar lite värme till er alla i Sverige! Jag har inte lyckan att komma hem från jobbet, sätta sig under en varm filt och dricka te/varm choklad eller kaffe iaf, det kan ni göra! Gör det åt mig med :)
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vad kul....Härligt med en sån utb.Lär mig lite sen....Vi har det varmt men regn....Ska oxå lägga i en exta växel ang träning!!Kram

2011-08-25 @ 18:20:11
Postat av: Ulrica Ernefelt

Gud, vilken kul kurs.

Synd att vi inte var hemma i Kalmar när du var där. Hade varit så kul att träffa dig.



Stor kram

2011-08-25 @ 20:57:39
Postat av: Anonym

Gud, vilken kul kurs.

Synd att vi inte var hemma i Kalmar när du var där. Hade varit så kul att träffa dig.



Stor kram

2011-08-25 @ 20:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0