Fredag

Hejsan allihopa!
Jag har blivit lite dålig på att uppdatera här, förlåt för det. Det händer en massa och jag glömmer helt enkelt bort det. I måndags var det ju 4th of july, alltså nationaldagen här så jag var ledig då också. Elize och jag åkte ju till santa cruz i söndags, underbart roligt! Sen sov jag där och i måndags åkte vi till Elize kompis och hade bbqfest. Stekte vid poolen, grillade och hade det underbart! På kvällen åkte vi till en annan kompis, brasilianska aupairer med deras kompisar och klättrade upp på deras tak och såg på fyrverkerierna, så mäktigt!
Sen har jag jobbat i veckan, har jobbat sent så har inte hunnit med så mycket.. Tränat och igår såg jag och Alexandra på "den bästa sommaren", vilken nostalgi! Kom och tänka på alla hemma när jag såg den, saknar er mycket. Vill bara skriva att det betyder mycket när jag får ett mail från er. Jag vill gärna veta hur ni har det och vad ni gör. Har börjat skriva väldigt mycket, haha komiskt, inte här men annars. Skriver mycket dagbok, skriver många anteckningar och tänker mycket. Tänker mycket på vad jag vill plugga till och vad jag vill åstadkomma med livet. Söker mycket fakta om intressanta filosofi och psykologisaker och har lånat böcker om det. Tycker att det är väldigt intressant.
Förövrigt är det väldigt bra med familjen, inget som jag bara skriver utan det är det. Försöker hitta på roliga saker med Eleanor, försöker vända allting hon tycker är jobbigt till att bli roligt. Om vi ska bada vilket hon inte tycker om, badar jag med henne. När jag ska söva henne vilket hon inte tycker om så låtsas jag att vi har en "sleepover" och somnar med henne, sen smyger jag in till mig. Hon har börjat komma in till mig på morgonen när hon vaknar för att "cuddle-mysa", så mysigt. Då smyger hon in vid 6tiden, lägger sig några minuter sedan smyger hon ut igen.. Haha! Jag somnar om och vaknar igen klockan 7, det är så mysigt att vakna så! Jag hämtar henne från skolan och vi åker till en park, hon har simlektion eller något annat. Igår sa hon, "Emma, I dont ever want you to leave, I want you to stay forever and forever and forever". En annan dag sa hon "Emma, how long will you stay here, Will you stay until the lemons get yellow?" (då menar hon på att citronerna är nu gröna, kommer jag stanna tills dom blir gula?) haha, hon är otroligt smart!! Saknar Ebba och Linn mycket också.. Men jag får träffa dom snart igen ju!
Förövrigt har jag världens mysigaste hund, Maysy! Hon sover alltid med mig och hon älskar att mysa, kan ligga och bara krama henne i flera timmar! Jag lovar att uppdatera er mer, förlåt för dålig uppdatering. Lova att ni uppdaterar mig mer också, tack för alla mail och meddelande ni skickar, uppskattas otroligt!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hej Emma! Har försökt skicka mail till dig.men det har inte fungerat. Men jag tänker på dig ofta. Kram mormor

2011-07-13 @ 12:25:07
URL: http://chrisebeth
Postat av: Anonym

Hej gumman har ej dåligt samvete att du ej skrivit!Härligt att du ha det bra o vad du tänker o ta vara på din tid!ja gumman härligt med hundar o ungar!Dom är ens bästa vänner!Älska dig mamma

2011-07-13 @ 21:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0