Fredag

Okej, jag skams lite. Jag har helt enkelt glomt att skriva detta pa bloggen, var sa saker att jag gjort det men nar jag kollade igenom inlaggen sa sag jag att jag inte gjort det haha! Jag skrev ju for nagon vecka sen att jag skulle till ett tivoli och att jag skulle vaga aka allt, att det bara sitter i huvudet. Som ni flesta vet ar jag skitradd for karuseller och det varsta jag akt ar lisebergsbanan haha! Och jag kan saga sahar, vi akte ALLT! allt, allt, allt. 3 bergochdalbaner, ALLA snurrgrejer, alltsa allt! Cykloner,flygande grejer,snurrande osv! Jag hade sa sjuuukt roligt! Och sen var jag sa hog pa alla karusellsaker sa jag akte tom uppstjutet SJALV! Frivilligt, sjalv! Haha! Har foto pa det, ligger inne pa fb :) Iaf, ville bara skriva det. Allting som man vill kan man gora!
Nu ar det fredag igen, wooho! Skulle egentligen jobbat 4-8 idag men Kaarin ville ta Eleanor ikvall sa ar ledig! Sjukt varm och fin dag sa ska ta vara pa den. Ska aka till Elize och sola nu, sen ska jag umgas med henne idag. Imorgon blir det skypemote med mamma sen ska jag jobba 3-11. Ser mest framemot sondag for da ska jag och Elize till santa cruz! Hon var ju inte med mig nar jag var en san vaghals och akte allt sa jag ska visa henne haha! Sa vi drar dit och solar och sen tivoli! Underbar helg! Hoppas att ni dar hemma njuter av sommaren och att allt ar bra med er!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0