Packar!

Jaha, da var det dags att packa! Pa mandag aker jag och vardfamiljen till London for att spendera 1 vecka dar. Sedan har jag min semester och da ska jag till Sverige! Flygbiljett och allt ar bokat, kommer hem den 6-13 augsti! Lite pirrigt faktiskt, jag har resfeber! I helgen ska jag umgas med mina fina,fina kompisar Alexandra och Elize, vi traffas ju varje dag och nu kommer vi inte synas pa ett par veckor.. Men gud vad roligt det ska bli att komma hem! Traffa alla! Nu ska jag fortsatta packa har!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Mormor

Kul att du kommer hem några dagar. Då får vi försöka att träffas.Skickar med ett grattis på namnsdagen det är ju Emma den 23.

Kram från mormor

2011-07-22 @ 12:06:22
Postat av: Rickard

Min underbara flickvän kommer hem igen!!! <3

2011-07-22 @ 15:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0