Mandag

Vilken helg! Vilken helg! I fredags hade vi ju midsommarfesten for barnen, riktigt roligt och lyckat! Var ungefar 10 barn har med alla svenska aupairer! Forutom mig, Elize och Alexandra kom 4 andra svenska aupairer. Riktigt roligt att traffa andra svenskar. Sa himla kul att vi bor sa manga svenska aupairer i samma omrade haha! Finns ju fler ocksa.. Var dock helt slut efter det, att fixa en fest och ta hand om alla barnen, se till sa att allt gar bra osv, riktigt jobbigt haha! Men det var det vart! I lordags jobbade jag pa morgonen, var meningen att vi skulle till SF pa kvallen men vi var helt slut efter en jobbvecka. Vilade mig och tog det lugnt sen akte jag till Elize och Alexandra och vi gick pa bio, sag "bad teacher". Igar akte vi in till San francisco! Pridefestivalen var ju dar i helgen! Vi akte in tidigt och kom hem sent. Vilken obeskrivlig upplevelse, pridefestivalen! Haha, jag kan inte beskriva den med ord. Jo, GALEN! Att se pridefestivalen i staden dar pridefestivalen borjade var ju grymt coolt. HELA staden festade! HELA staden! Helt galet. Det var en gratisfestival i golden gate park, one republic skulle spela sa vi begav oss dit. Alla amerikanare sa att det var for langt att ga dit fran city, men vi ville overbevisa dom. Dumma som vi var gick vi i 2 timmar i kulliga sf, haha! Herregud! Sen nar vi val kom fram till parken var den gigantisk hah! Var iaf vart det nar vi sag och horde one republic och andra artister. Sen tog vi taxi tillbaka till city och gick runt mer pa pridefestivalen. Galet igen! Nu vantar annu en jobbvecka, tvillingarna akte till camp idag och ska vara borta 1 manad. Lite tyst i huset men dom kommer ha det roligt! Ikvall vantar traning som alla andra veckodagar. Ser fram emot det, traning med Elize och Alexandra ar sjukt roligt! Annars har jag det jattebra! Forsoker njuta sa mycket som mojligt av allt! Har blivit mycket battre med familjen, allt gar bra och det flyter pa. Hoppas att ni dar hemma hade en underbar midsommar! Slang garna ivag ett mail om hur den var och hur ni mar.
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej älskade gumman!Vi hade en härlig middsommar o Johanna var med oss.Nu är Ulle o barnen här o vi har varit på Långviken o badat 18gr.Jag jobbar 3v till o sen sem.Allt är bara bra o Johanna verkar må bättre o bättre.Jag längtar efter dig men det värmer att du få uppleva så mycket o jag känner att jag är med dig lite....Jag älskar o är så stolt över dig.Mamma

2011-06-27 @ 21:43:38
Postat av: Mormor

Jag blir glad när jag förstår att du trivs och mår bra.

2011-07-03 @ 12:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0