Måndag

Börjar inlägget med en fin bild på mig och Eleanor, tagen i fredags.
Har inte bloggat i helgen för jag har jobbat hela helgen och då jag varit ledig har jag träffat kompisar. Här är en summering av helgen:
I fredags kollade jag på när Eleanor spelade fotboll, sen åkte vi till en park och hade playdate med Elize barn. Lila ( Elize barn ) är 7 år men dom hade superroligt ihop! Vi sprang runt och lekte kurragömma och hade superroligt! Sen åkte Eleanor iväg på simskola, första gången, och hon var jätteduktig!
I lördags åkte jag och Elize och tränade zumba, sedan åkte till ett köpcenter och flummade runt lite. Började vid 5-10 och då hade jag och barnen en mysig kväll ihop. Elize och Alexandra kom på lördagkvällen med 4 påsar chips, 2 dipp och 4 liter cola hahah! Vi blev nostalgiska och kollade på E.T haha.
Söndagen jobbade jag 10.30-8.30 och Eleanor vaknade sjuk, så igår satt jag och kollade på barnfilmer och tröstade Eleanor, väldigt segt att vara hemma med ett sjukt barn. Eleanor har varit hemma idag också men startade dagen med träning så hade energi att ta hand om henne! Förhoppningsvis kan hon gå till skolan imorgon, men det är hennes sista skoldag. Så mitt schema kommer ändras lite. Spännande att se vad som händer! Pratade med Kaarin idag och är iaf ledig lördag,söndag i helgen så det är skönt! Ska planera in något roligt att göra, vill känna att det är helg. Ha en underbar vecka allihopa!!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Njut av din lediga helg!!Vad gör barnen på sommarlovet?Är dom hemma då?

2011-06-09 @ 18:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0