Scrapbook!

Jag kom på världens bästa ide ikväll när jag sorterade och organiserade lite i mitt rum. Sket i att gå på bio, kände mig trött och var skönt att bara vara hemma ikväll. Jobbar 7.30-9.30 sen 4.30-10.30 imorgon så blir fika o mys imorgon istället! Iaf, jag som alltid sparar ALLT i min handväska, kvitton/lappar osv, hittade massa kvitton! Så kom på världens bästa ide! Jag gör en scrapbook av det! Kvitto på caltrain i SF, lappar från Kaarin, teckningar från Eleanor osv. Allt ska det in i en scrapbook! Kanske lite tidigt att börja göra en nu, men det kommer nog bli himla roligt att se tillbaka på i slutet av året eller när man kommer hem! Iaf, nytt projekt, scrapbook ! Ska köpa en fin imorgon, ta med klister och penna och tvinga Elize hjälpa mig haha!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Rickard

Nä men man ska börja i tid :) Det blir en jättestor och mysig scrapbook :D

Jättemycket minnen :D

2011-06-01 @ 10:35:35
Postat av: Anonym

Låter kul!!Ha faktist funderat lite på det själv....

2011-06-01 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0