Tisdag

Hejsan!
Idag har jag jobbat 10 timmar, men det har gått super! Jobbade 7.30-9.30 sen började jag klockan 2-10. När jag slutade halv 10 åkte jag in till Elize och hennes Lila. Vi åkte till parken och jag solade, läste och njöt av sommaren. Sen hämtade vi Eleanor, körde henne till simlektionen ( hon ska lära sig simma, så gryyymt duktig!! ) sen åkte vi och köpte glass i stan. Jag och Eleanor åkte hem och jag gjorde spagetti och köttfärssås. Eleanor somnade direkt när jag la henne sen har jag och tvillingarna spelat wie, hoppat studsmatta och bara pratat. Riktigt härlig och underbar dag!
Imorgon ska jag förmodligen till Golden gate park! Laddar kameran för det ska ju vara ett grymt häftigt ställe! Jag kan åka dit om jag får plats i bilen. Elize, Lila och lilas kompis och hennes nanny ska dit så om dom har en stor bil får jag följa med! Jobbar 7.30-9.30 sen 4-8 imorgon så hoppas verkligen jag kan följa med! Nu ska jag sova! Skickar en speciell tanke till min vackra pojkvän som har tagit STUDENTEN! Grattis,grattis,grattis!!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt!Hoppas du få följa med!!Sätt in bilderna så jag få se Golden Gate...Älska dig mamma

2011-06-15 @ 20:24:17
Postat av: Rickard

Jag älskar dig <3

2011-06-19 @ 14:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0