Tisdag

Ja, mamma, det var lange sen jag skrev nu. Det var en hel vecka sen haha. Anledningen ar for att internet pa min dator la av forra veckan, har inte fungerat sen dess. Men jag overlever utan. Lite synd att inte kunna skypa, men sommaren ar har sa njuter av den. Vad har hant sen sist da?
Forra veckan jobbade jag for fullt. I helgen jobbade jag 11-9 pa lordagen, mycket rolig dag. Jag och Eleanor akte till en karneval sen pa kvallen firade vi Kaarin och Alexander. I sondags var det Kaarins fodelsedag och Fathers day. Jag gav Kaarin och Alexander hallonskalen, dom blev jatteglada! Harlig dag och kvall! I sondags akte jag, Alexandra och Elize till Santa Cruz beach. Riktigt harligt och lackert stalle! Premiardoppet dava, men sjukt kallt. Santa cruz beach ligger precis bredvid amusement park (tivoli) som jag och tvillingarna ska aka till imorgon! Sa imorgon ska jag inte vara radd for karuseller langre, forra aupairen var inte det sa kan ju inte vara samre liksom. Det sitter ju bara i huvudet och jag vill verkligen borja tycka om det! Sa hall tummarna for att jag aker allt laskigt imorgon haha. Sen har jag,Alexandra och Elize ocksa bestamt oss for att hoppa fallskarm!! Det finns ett stalle i santa cruz dar man kan landa pa stranden! Hur coolt? Ne, nu ska jag bli en vaghals har! Haha far se hur det gar!
Pa fredag ar det midsommar sa vi planerar en midsommarfest for barnen! Vi ska gora midsommarkranser,midsommarstang,5kamp,skattjakt,fiskdamm och slutligen midsommarmat!! Sa vi har gjort ett event pa facebook och bjudit in andra svenska aupairer. Det kommer vara har mellan 2-6 och vi haller pa att planera for fullt! Pa lordag jobbar jag till 1 sen ar jag ledig sa da blir det firning i SF! Ar pridefestival dar pa lordag sa vi ska nog in och kika pa den. Sen pa sondag ar det gratisfestival i SF! Typ som Rix Fm fast i SF, kan nog bli sjukt roligt! Sa nu kommer manga roliga dagar framover! Forovrigt ar det sjukt varmt har, 35-40 grader och torr luft sa det ar plagsamt att ga ut. Men jag klagar inte, ni i Sverige har ju tydligen daligt vader.. haha!
Nu ska jag ivag och trana. Vi kor 3 traningspass i veckan, ett som jag haller i, ett som Alexandra haller i och ett som Elize haller i. Pa sa satt kommer vi ivag! Idag ar det min tur, nu ska har plagas hehe!
Ha en underbar,underbar midsommar allihopa! Och mamma, ha en underbar fodelsedag!!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att höra att du ha det så bra!!O snälla ska du hoppa fallskärm....men visst bra att du vågar...man lever bara en gång...Jag ska ha en härlig födelsedag!Önskat mig ansiktsbeh.o produkter...kram

2011-06-21 @ 20:31:27
Postat av: Mr. Blad

Haha yeah fallskärm XD Så jävla gutt :D

Mwahaha du är allt en våghals redan Emma ;D

2011-06-21 @ 21:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0