Tisdag

Idag har jag o Eleanor åkt till ett inomhuslekland, typ som Leos lekland, fast amerikanskt. Superkul! Haha, har hoppat runt och sprungit och klättrat och lekt massa hela dagen. Sen åkte vi hem och hämtade Emily ( Corisande och Kaarin hade en mamma-dotter dag på tu man hand ) och hennes kompis och åkte in till stan. Vi tog varsin glass och njöt. Sen kom Corisande och Kaarin hem, lekte lite till med Eleanor och sedan åt vi middag. Eleanor var väldigt trött ikväll så det blev ett litet familjekaos där ett tag he he. Nu sitter jag iaf här och vilar upp mig lite. Ska iväg på bio med Alexandra och Elize, vi ska se "hangover 2".
Btw, en god nyhet! Jag kommer HEM till Sverige den 6-12 augusti, ska boka flyg idag! Så för er som vill träffa mig, boka in en dag då! Nu har jag inte mycket mer att säga, så ha en bra dag!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0