Torsdag

Hejsan! Har varit en full jobbvecka! Jobbar 10 timmar imorgon också, sen hoppas jag verkligen att jag är ledig lördag,söndag. Annars kanske jag jobbar lite på lördag, det får också fungera. Idag och igår har jag och Eleanor spenderat mycket tid på lekplatsen! Hennes sista skoldag var i tisdags så ons,tors,fre blir långa dagar då hon ej går i skolan. Nästa vecka börjar hon sommarskola så då kommer vi in i rutiner igen. Emily and Corisande åker iväg på summercamp 1 månad i sommar, så kommer bara bli Eleanor ett tag. I helgen hoppas jag på San Fransisco, hade varit riktigt läckert att se Alcatraz eller Golden Gate bridge. Annars vore det ju även skönt att bara sola, träna och bara vara. Har inte gjort det på hur länge som helst haha. Bra vecka iaf, idag speciellt! Hade jätteroligt! Tog Eleanor till parken och sen kom både Alexandra och Elize med deras Lila, Cameron och Madison. Vi hade jätteroligt ihop! Så nästa vecka ska vi ordna en playdate med många aupairer i området! Kommer bli superkul!
Imorgon är Emily och Corisandes sista dag i skolan, så går upp tidigt imorgon för att se det. Sedan ska jag och Eleanor ha en playdatepicknick, sen har hon fotboll. Sedan ska vi leka lite, sedan ska hon simma. Så blir en full dag för henne imorgon och jag med då. Jobbar 10-8 imorgon så ikväll ska jag träna. Har kommit på att man får massa mer energi från att träna än att sova haha! Ska köpa gymkort ikväll iaf. Springer 30 min sen simmar jag 30 min, så himla skönt. Och ikväll har jag även skypedejt med mamma! Underbart!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0