Day 1

Forsta jobbdagen idag, valdigt mycket! Borjade 7.30-9.30, sen hamtade jag ellanor 12.30 och slutade nu 10.00, mer an 10 timmar idag. Men foraldrarna ar bortresta sa jag fick jobba extra mycket idag. Mycket att tanka pa, mamman ar lite av en perfektionist sa ar lite orolig att jag inte kan stada sa perfekt som hon vill, men jag ska definitivt gora mitt basta, och efter ett tag kommer det ga lattare.
Elleanor sa att hon alskade mig idag, det varmde mycket. Tvillingarna och jag hoppade trampolin jattelange pa kvallen, Emily gillar mig mest. Hon vill att jag ska hjalpa henne att sy hennes avslutningsklanning och hon ritade en teckning till mig. Barnen tycker om mig sa det ar ju bra :) Dock ar jag helt slut sa nu ska jag ga och lagga mig sa att jag orkar allt imorgon!
Hoppas att imorgon inte blir sa lang dag, behover vila upp mig lite :)
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars lillasyster :D Men det låter som barnen är underbara, härligt för dig :D Lav ya

2011-05-03 @ 11:22:17
Postat av: Ulrica Ernefelt

Heja dig!



Hårt jobb att ta hand om 3 barn och ett hem.

Extra jobbigt att hålla ordning när en perfektionist styr. Men jag är helt säker på att du grejar det.

Härligt att ungarna gillar dig. Låt de inte köra för mycket med dig bara. Det är du som är vuxen och bestämmer.



Sköt om dig duktig du.



Stor varm kram



PS I går snöade det i Stockholm.

2011-05-04 @ 21:30:27
Postat av: Ulrica Ernefelt

Heja dig!



Hårt jobb att ta hand om 3 barn och ett hem. Extra jobbigt när enperfektionist styr. Men jag är säker på att du klarar det.



Härligt att ungarna gillar dig. Låt de inte köra med dig. Det är du som är vuxen och bestämmer.



Sköt om dig!



Stor kram

2011-05-04 @ 21:32:40
Postat av: Ulrica Ernefelt

Heja dig!



Hårt jobb att ta hand om 3 barn och ett hem. Extra jobbigt när enperfektionist styr. Men jag är säker på att du klarar det.



Härligt att ungarna gillar dig. Låt de inte köra med dig. Det är du som är vuxen och bestämmer.



Sköt om dig!



Stor kram

2011-05-04 @ 21:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0