Fredag!

Godmorgon allihopa! Stralande dag idag! Forst kan jag ju saga att igar var det superkul att mota alla tjejerna, riktigt harliga tjejer och det ar sa harligt nar man ar i samma situation, man forstar verkligen varandra! Sen skypade jag med mamma och pappa och Rickard igar, riktigt harligt att fa se alla! Pappa, vi far fixa en till skypedejt och da ska jag sitta uppe for dar var battre tackning!
Idag kom min LCC Trudy hit och vi hade ett litet mote ihop, riktigt trevligt! Fick svar pa alla fragor och hon sa att denna familj och den familjen Elize bor med ar dom trevligaste i omradet enligt henne! Kul!
Nu ska jag ivag och fixa med forsakring osv, Elize hanger pa! Bra att vi gor sant ihop, roligare och lattare da. Vi har aven kollat upp vart vi ska plugga, formodligen blir det en teaterkurs pa Stanford! Stanford liksom, hur coolt ar inte det?! Sen nar jag har fixat med forsakring ska jag hamta Eleanor, hennes basta kompis Clauson ( en kille, sa sooot) och ska kolla pa nar dom spelar fotboll! Ska tydligen vara varldens sotaste! Sen har jag lite ledigt, ska da handla ingredienser for svenska kottbullar! Ar ensam med barnen ikvall efter 5 for foraldrarna ska pa fest. Sa ska laga svenska kottbullar ikvall med tjejerna, deras favoritratt :) Sen ikvall kommer Elize efter 7tiden, ungarna alskar henne! Vi ska hoppa trampolin och bara mysa med barnen. Formodligen blir det San fransisco pa sondag ocksa! Jag och Elize ska ta taget dit. Ska fraga nagra andra tjejer om dom vill komma ocksa eller om nagra vill mota oss dar. Nu ska jag ivag, har mycket att fixa idag! Dethar kommer bli en bra helg! Onskar er alla dar hemma en riktigt bra helg!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0