Friday

Idag har jag lekt med Eleanor hela dagen! Sen pa kvallen akte jag och min van Elize till varldens vackraste vag! Det lag precis vid havet och det ar sa vackert! Vi gick i typ 1 timme och bara njot! Vi har bestamt oss for att borja promenera dar, superduper vackert! Har fotat massvis, safort familjen fixar internet pa min laptop ska jag lagga in bilder pa huset, barnen och allt annat! Idag oppnade vi aven ett bankaccount, kommer fa ett kort nasta vecka sa det ar bra. Kommer jobba 8-11 imorgon pa morgonen, sen ska foraldrarna ut och ata pa kvallen, sa ska jobba 5-11 imorgonkvall. Daremellan ska jag och Elize sola och bara ta det lugnt.
Har inte sa mycket mer att skriva sa ha en underbar helg allihopa!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli kul att se bilderna...Verkar som du fått en riktig vän i Elizie.

2011-05-07 @ 18:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0