Lördag

Hejsan! Just nu ligger jag hemma hos Elize och ska precis sova, vi ska in till san fransisco imorgon så jag sover här, nära till tågstationen då :) Alexandra är också här! Sen möter vi upp Sandra i san fransisco imorgon. Idag har jag tränat zumba! Sjukt sjukt sjukt roligt! Jag var helt galen! Dansade och shakade på höfterna som aldrig förr! Zumbainstruktören ba: god hips back there!
Sedan har jag solat i 1 timme, fick en rejäl bränna! Sen jobbade jag 1-11, lekte med barnen, åkte in till stan, gjorde mat och la Eleanor. Ganska kul sak, Eleanor har kommit in i en period där hon typ inte sover. Hon somnar inte förrens typ 10tiden, vi lägger henne 6.30, men hon leker tills 10 typ. VARJE gång jag har sövt henne har hon somnat direkt, vid 6.30, det kan varken mamman eller pappan göra. Hemligheten: få henne att somna innan du går ut! Jag sitter och sjunger blinka lilla stjärna flera gånger tills hon somnar, sen är det klart. Sjukt stolt haha!
Imorgon blir det SF! Då blir det turista oss till tusen!! Kommer ta massa bilder! Sjukt kul! Nu ska jag sova, kommer lägga ut massa bilder från SF här eller på fb! Ha det fint!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0