Maisy did my day

Vill bara kika in och saga godnatt! Klockan ar 10 har! Och sa vill jag saga att hunden, det ar manniskans basta van! Det varmer antagligen dig mamma om hjartat nar jag sager att Maisy kom till mig idag och har sovit med mig hela dagen! Vi har legat och myst hela dagen! Nu pa kvallen tog jag upp henne for att hon brukar sova uppe men hon gick ner igen sa nu myser vi annu mer!
Har pratat med Kaarin och hon ar supersnall! Hon har varit jatteforstaende och valdigt stodjande, vi kramades idag och hon sa att hon tycker att jag ar undebar! Hon sa att barnen alskar mig och att hon och pappan tycker jattemycket om mig! Det varmer verkligen!! Jag mar fortfarande inte bra, sa ska vila imorgon med.. Kanner mig helt slut men jag blir battre! Nu ska jag sova och imorgon ta nya tag, som en starkare manniska!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Stå på dig emma, du fixar detta vi finns här för dig alla, Kram från Hjalmar o Jonas

2011-05-05 @ 08:42:48
Postat av: Johanna

Låter underbart :D Du är stark min älskade syster. saknar dig :)

2011-05-05 @ 09:45:31
Postat av: Rickard

Jag vet att du klarar det älskade <3

Inte en chans att du skulle vika ner dig <3

2011-05-05 @ 11:02:01
Postat av: Maria Rosendahl

Hej!Kul att läsa din blogg!Du verkar full av energi o vilket äventyr du få va med om!!

2011-05-05 @ 21:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0