Måndag

Måndag kväll igen.. väldigt givande dag. Igår, San fransisco var helt gaaaaaaalet häftigt, vacker, coolt, mysigt, ja alla bra ord i världen!! Massa bilder ligger inne på facebook så tar er en kik där!
Jag måste bara skryta lite, det här är helt galet! Mamma, speciellt till dig nu! Idag, jag bestämde mig för att jag ska börja jogga. Har alltid tyckt att det är sjukt jobbigt och har aldrig orkat. Vet du hur lång jag joggade idag? 2.5 miles sammanlagt, det är typ 4-5 km! FÖRSTA GÅNGEN! Mycket sitter i hjärnan, så tänkte varje gång det blev jobbigt "mamma, tänk vad stolt hon kommer bli", sen klarade jag det! Jag joggade 0.5 miles, gick 0.5, joggade, gick, joggade gick och så vände och tillbaka. Elize o Alexandra var med mig så det gör ju också mycket! Herregud, det sitter bara i huvudet! Allting som man vill kan man verkligen göra! 5 km verkar kanske lite för er erfarna, men jag är helt exalterad över hur galet bra det är för att vara jag!
Efter att ha börjat dagen kanonbra med joggning och Eleanor var trevlig kom ju självklart vändpunkten. Det gör den ju alltid. Så kvällen var sådär, men avslutade den bra med yoga o Elize. Nu sitter jag här och övar min mentala inställning. För "allting som jag vill kan jag göra, ALLT".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir glad när läser hur bra du verkar må. Det värmer.

Kramar från mormor!

2011-05-24 @ 13:31:07
Postat av: Anonym

Bra affimation!



ALLT är möjligt, men ibland måste man kämpa för att uppnå sina mål/önskningar.

2011-05-24 @ 21:14:09
Postat av: Maria Rosendahl

Vad duktig du är!!Visst är det skönt att jogga!Jag är alltid stolt över dig vad du än gör!

2011-05-24 @ 23:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0