Måndag

Har tyvärr ej skrivit i bloggen i helgen då jag har haft fullt upp. Nu ska jag iaf skriva en liten sammanfattning av helgen. I fredags jobbade jag hela dagen, sen åkte jag till Elize på kvällen och sov över där. På lördagen tränade vi zumba ( som förövrigt är det roligaste jag vet!! ) och sedan på kvällen åkte vi till en collegefest och träffade trevliga människor. Kan ju dock säga att amerikanska killar är precis som man tänker sig dom, riktigt dryga. Tråkigt, men tjejerna var riktigt roliga! I söndags hade Alexandra hejfest och den aupairen hon tar över för, hejdåfest. Så mellan 2-4 var vi hos henne och hade trevligt. Sen gick vi på bio, bridesmaids! Det var helt klart den roligaste filmen jag någonsin sett! Om den kommer till Sverige MÅSTE ni se den! Helt gaaaaaaaalet rolig! Jag har aldrig skrattat så mycket på en bio som när jag såg den! Idag ( måndag ) är det en högtidigsdag här som kallas "memorial day", därför fick jag ledigt idag. Så idag har jag sovit ut, sen bara tagit det lugnt med Elize. Tyvärr iom att jag fick ledigt idag pga röd dag jobbar jag nu tis-sön denna vecka sen mån-fre/lör nästa vecka så nu blir det mycket jobb. Har iaf haft en riktigt härlig helg så nu har jag energi för många jobbdagar i streck! Hoppas att ni haft en underbar helg i Sverige!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men dra ned på tempot!Jobba lugnt o njut!!Älska dig mamma

2011-05-31 @ 23:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0