Måndag

Vill börja med att skriva att internet har strulat hela helgen, så jag har inte kunnat använda min dator, därav har jag ej bloggat. Så, vad hände i helgen? Lördag åkte jag o Elize till IKEA, bestämmde mig för att dekorera mitt annars så vita rum ROSA! Så köpte rosa tulpaner, vasar, ljus, tavla, överlakan osv! Blev riktigt mysigt! Sen åkte vi hem till Elize där vi kollade på skräckfilm och sen sov jag över där. På söndagen åkte vi till San Fransisco! Kostar 8 dollar för dit och hemresa, tar ca 20 min. Hur bra är inte det? Vi kommer vara i San Fransisco varje helg framöver! Dagen i sf var iaf inte som vi hade förväntat oss. Vi hade tänkt upptäcka och se sf, vad gjorde vi? Vi var inne på forever 21 i 2 timmar. Köpte huur mycket fint som helst! Galet vad fina kläder dom hade, och billiga! Sen drog vi till ett stort köpcentrum, Westfield. Sen där inne fanns det olika reklamsnubbar som gjorde hår, smink osv. Dumma som vi är spontanbleker vi våra tänder. Haha! Så nu har jag nyblekta tänder, håller i några år tydligen. Vet ej om det stämmer men ändå haha! Så det var typ det vi hann med, vi ska dit på söndag igen och då blir det på riktigt! Då ska vi fota och bete oss som riktiga turister.
Har iaf skrivit upp en lista på 5 saker jag måste göra de närmsta veckorna ( inom detta området )
  • Gå på massa sportevenemang!
  • Se Alcatraz
  • Gå på en collegefest
  • Börja plugga på Stanford
  • Se Golden Gatebridge!
Nu ska jag sova, klockan är typ 9 här men är helt slut efter ikväll, vill inte klaga så skippar detaljer. Ha en underbar dag allihopa!!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Rickard

En massa sportevenemang?:O Why so?:)

Stanford, kan du göra det när du vill eller är det bestämda tider?:)

2011-05-17 @ 10:36:49
Postat av: Rickard

Jag älskar dig Emma!!!

Jag har absolut inga problem med att vara dig trogen. Det vet jag. Det spelar ingen roll om så nån jädra kändis kommer fram och stöter på mig. (osannolikt.com XD)

Jag bryr mig inte om någon annan. Jag har jättelätt att vara dig trogen. Jag har inte ihop det med någon bara för att. Jag gör det av kärlek. Om det så är en kyss eller om det är i en säng.

Jag har inga problem med det. Jag älskar dig så mycket. Ingen annan vill jag ha. Du är mitt livs kärlek. Jag älskar dig av hela mitt jag och mitt hjärta är för evigt ditt.

Det behöver du verkligen inte oroa dig för.

Jag älskar dig. Jag ber varje natt om trogenhet. Jag vill bara vara med dig och det känns som det är det enda som skulle kunna förstöra för oss.

Men vet att jag är dig för alltid trogen. Det är det absolut inga tvivel om. Jag älskar dig. Jag kysser människor utav kärlek och inget annat. Jag älskar bara dig. Min kärlek till dig är så stor. Jag älskar dig som inget annar jag någonsin har älskat förut.

Vi kommer träffas igen. Och då kommer vi ha känt saknaden så länge att vi inte kommer kunna hålla oss borta från varandra. Jag älskar dig.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Det finns ingen annan förutom du i min värld. Jag älskar dig.

Jag längtar så till augusti. Jag vill bara vara dig nära.

Du är min sol. Du ger mig min energi och livsglädje.

Jag kommer aldrig glömma dig eller känslorna du ger mig.

Men vet detta:

Jag älskar dig.

Jag kommer alltid vara dig trogen.

Jag ska göra allt för att få se dig igen.

Jag ger dig mitt allt.

Du är mitt allt.

Jag älskar dig och allt jag gör, gör jag utav kärlek.

Du är min energi.

Du är min glädje.

Jag älskar dig.



Du är der bästa som någonsin har hänt mig. Jag förstår fortfarande inte hur jag har kunnat få dig.

Ps. Du behöver inte oroa dig för att jag ska vara otrogen. Jag älskar dig så och jag skulle aldrig göra något för att skada det vackra vi har ♥ det är inga problem för mig ♥

Jag älskar dig ♥

2011-05-18 @ 06:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0