Onsdag

Godmorgon alla! Här är klockan 4 nu, skulle egentligen slutat 7 men Alexander(pappan) fyller år idag, så familjen ska köpa tårta, fira pappan, ut och äta osv. Kaarin sa att jag fick ledigt, haha så nu känner jag mig lite chockad haha!
Grymt rolig dag, för jag och Eleanor åkte till parken och där träffade Eleanor en 3årig tjej och hon hade en aupair i min ålder, Tabatat! Hon var från brazilen och vi pratade jättemycket! Hon har varit här i 1 år och har förlängt det året, hon bor i närheten av mig. Så det är superkul! Vi bytte nummer och vi ska synas snart :)
En annan rolig nyhet är att mina släktingar Ross osv i Navato, California har mailat och vill träffa mig! Deras dotter bor också i Hillsborough så han ska maila när han ska dit så ska vi synas! Kul att dom vill träffa mig!
Imorgon ska jag och Elize luncha med Natasha, Ellinor och Malin ( jag har pratat med Natasha, en aupair i området som Kaarin tipsade mig om, hennes två svenska kompisar Ellinor och Malin ). Ganska så kul, 5 svenska aupairer i samma område ska synas och luncha imorgon! Nu ska jag njuta av min ledighet, ska kolla så jag kan låna bilen sen ska jag träffa Elize!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Jonas

släktingarna är det på mammas håll eller pappas...

2011-05-12 @ 14:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0