San Francisco!

Hello!
San Francisco ar sa coolt! Familjen bor supercoolt! Huset ar byggt i ett trad sa vi har trad utanfor fonstret och overallt, huset ar byggt i ett trad. Paminner om Tarzanhuset fast superstort haha!
Idag akte vi till en restaurang och at frukost, ascool restaurang! Sen akte vi Road 1, vagen mellan sf och la, den jattefina! Dar sag vi salar, pelikaner, krabbor och massa annat! Familjen alskar att vara utomhus sa har varit ute hela dagen och lekt med barnen! Tvillingarna som ar 11 tycker att jag ar jatterolig sa det ar kul! 3aringer bossar mer over mig sa hon tycker om att jag gor som hon vill hehe. Nu pa kvallen har vi ovningskort, det gick bra. Men skit vad branta vagar, vi bor typ pa ett berg haha. Imorgon ska jag jobba 7.30-9.30. Hamtar upp tjejerna 12.30 och da ska vi till en park. Sen jobbar jag till 6 pa kvallen.. Ska fixa gymkort och handla mer utomhusvanliga klader imorgon! Foraldrarna ar inte hemma imorgon, bada ska bort men dom har fixat sa att jag har hjalp hela dagen imorgon! Nu ska jag sova, klockan ar 10 har nu,
jag ska fota mer i huset och familjen sa ni kan se hur allt ser ut!
Godnatt alla fina manniskor! Jag saknar och alskar er!!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Ulrica Ernefelt

Låter jättehäftigt! Vill se bilder!



Kram

2011-05-04 @ 21:23:11
Postat av: Ulrica Ernefelt

2011-05-04 @ 21:23:47
Postat av: Ulrica Ernefelt

2011-05-04 @ 21:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0