Tisdag

Gud vilken härlig dag! Idag är första gången jag verkligen känner mig som en i familjen, och jag spred glädje och alla spred glädje och alla var glada! Har varit lite blyg och halv innan men nu känner jag verkligen att det får brista eller bära. Och vilken respons jag har fått! Vilken dag! Simone ( aupairen innan mig ) kom idag och var med tjejerna, dom var väldigt på henne men ändå känns det bra. Jag nattade tjejerna och jag sa att jag förstår att jag tycker att det är jobbigt osv. Dom hade en musikal i skolan så har suttit och kollat på 11åringar sjunga rock n'roll! Supercoolt!! Sen åkte vi in till stan jag, Simone, simones kompis, emily and corisande och åt glass. Där träffade vi en tjej som tjejerna känner som pratar svenska, jag ba visst. Sen börjar hon prata svenska med mig för att hennes mamma var tydligen från sverige. Så alla stod runt oss och lyssnade när vi pratade svenska haha! Mamman kom tydligen från Trollhättan. Mycket, mycket givande dag! Har haft det väldigt kämpigt innan men jag hoppas att det släpper nu.. Det känns så! Imorgon kommer Elize o Alexandra hit, vi ska ha en härlig brunch. Ej joggning imorgon, vi ska köra det 2 gånger/ veckan så att vi inte tröttnar. Ha en underbar dag allihopa! Skickar lite energi från mig!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Maria Rosendahl

Vad ärligt o öppet du skriver!!!Det vinner du på!Emma visa din fina goa sida o du det ta tid att anpassa sig!!Bra att du ta Simone så bra.Älska dig mamma

2011-05-25 @ 23:03:01
Postat av: Anonym

Vad ärligt o öppet du skriver!!!Det vinner du på!Emma visa din fina goa sida o du det ta tid att anpassa sig!!Bra att du ta Simone så bra.Älska dig mamma

2011-05-25 @ 23:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0