Tisdag

Tisdagkväll, helt slut. Har varit på playdajt från 12.30-17.30, haha! Galet! Eleanor var nog tröttast, har aldrig sett henne nästan trilla i säng hehe..

Playdaten var hos 3 tjejer, en i 3årsåldern, en i femårsåldern och en i tjuårsåldern. Jag har alltså lekt runt med 4 ungar idag. Och hur märker man att man är i USA? Jo, när man ska på playdates så träffar man inte ungarnas mamma eller pappa, utan nannyn. Så, jag ( the babysitter som Eleanor kallar mig ) och nannyn har umgåtts..

Nu sitter jag här och försöker hitta energi till att inte somna på fläcken.. Ska träffa Elize sen, vi skulle egentligen tränat ikväll, men vi tränade imorse och jag orkar inte ikväll. Så ikväll ska vi bara umgås, kolla film osv. Imorgon blir det träning både morgon och kväll haha! Vi ska bli fit for fight!

P.s om ni undrar varför jag tog bort inlägget "här bor jag" med alla bilder på huset, så är det för säkerhetsskäl, cultural care tycker inte att man ska lägga ut bilder på hemmet, så tar det säkra före osäkra. Om ni vill ha bilder kan jag maila er :) Godnatt alla fina!

PUSSAR OCH KRAMAR



Kommentarer
Postat av: Rickard

Jag vill ha bilder :D Jag vill ha alla bilder jag kan få som visar eller berättar något om hur det är hos dig <3

2011-05-11 @ 11:30:12
Postat av: Jonas

Ja skicka bilder så vi får se hur du bor.. M V H Farbror Jonas

2011-05-11 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0