Torsdag

Torsdagkväll.. Precis kommit hem ifrån stan, en annan svensk aupair har precis landat i området så ikväll har jag o Elize visat henne runt lite. Mycket trevlig kväll! I veckan har det varit mycket jobb, igår pratade jag och Kaarin om vad jag kunde göra bättre. Det enda jag skulle göra bättre var att prata mer. Blir lite reserverad och blyg i familjen, är rädd för att säga fel saker, dom är ju verkligen perfektionister om allt. Men prata mer! Haha! Om det är något jag är bra på så är det ju att prata tänkte jag och efter det pratar jag hela tiden! Familjen är ju lite reserverad och barnen likaså men va fan, här ska det pratas! I annat fall får jag prata av med med Elize hehe. Jag och Eleanor åkte och köpte massa arts and crafts saker idag, sen har vi gjort en tiara! Assnygg! Sen åkte familjen och jag till stan och åt på restaurang och besökte tvillingarnas skola, dom hade öppet hus.
Imorgon blir det jobb, kvällstid och på lördag också. Nästa helg är jag ledig hela helgen, längtar! På söndag blir det återigen SF och då ska vi turista oss som aldrig förr! Har skickat ett massmail till alla som bor här i närheten om utflykten till SF på söndag, hoppas några hänger på. Nu ska jag sova, imorgon är en ny dag!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0