Torsdag

Igår skulle jag organisera tjejernas saker på morgonen, jobbade 7.30-12.30 med det, Simone ville ta Eleanor efter skolan för att hon åkte igårkväll så jag fick ledigt efter 12.30. Jag och Elize hade en härlig dag, vi kollade på film, lekte med barn och sen hade dom öppet hus med hennes lilla 7åring, så då åkte vi till skolan och kollade runt lite. Sedan åkte vi in till stan, gick runt och kikade lite. Skön dag, skönt att bara slappa och ta det lugnt. Jag är ledig i helgen också! Första helgen ledigt! Känns sjukt skönt! Enligt cultural care har man skyldighet att ha minst 1 helg ledigt i månaden om man jobbar helg.
Nu ska jag iväg till Elize, vi ska äta en härlig brunch och sola. Galet vad bruna vi har blivit! Ser ut som om vi har varit utomlands i 1 vecka typ, vi har solat 1 timme intensivt sen har det mesta kommit av att vi varit ute. Nu ska jag iväg, ha det bra alla fina!
PUSSAR OCH KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anonym

O gumman bara njut nu!!!Älska dig mamma

2011-05-27 @ 23:59:38
Postat av: Anonym

Hoppas du njuter av din lediga helg!!Jag är oxå ledig o vädret är inte kul men jag ha shoppat idag!Älska dig mammma

2011-05-28 @ 19:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0