5 månader!

Hej Sverige!
Idag har jag varit i USA i 5 månader! Sjukt vad tiden går fort. Nu är det snart halvvägs! Massa roliga saker väntar nästa månad. Halloween och att pappa och Ebba kommer! Ska bli jätteroligt!
I helgen hade vi en heldag i SF på lördagen, Alexandra hade planerat en jättebra dag! Vi gick igenom chinatown, gick på en mysig marknad där sedan såg vi SF äldsta tempel. Vi gick vidare till en jättevacker kyrka där vi gick in. Precis då hade ett par gift sig och var i full gång att ta "efterfoton" på släktingar,familj osv. Vad vackert det var att sitta där i bakgrunden och kolla! Var så fruktansvärt mycket kärlek och värme, ååh jag blev sugen på att gifta mig! haha! Vi gick vidare till North Beach och Telegraph Hill. Finns så mycket vackert att se i SF, vilken stad det är!! Nästa helg ska vi paddla kayak eller cykla över Golden gate bridge, något av det. Jag är mest sugen på att paddla kayak, men får se vad det blir! Avslutade helgen med en mysig filmkväll igår, såg filmen "Green Street Huligans", riktigt bra film! Väntar otåligt på att pappa ska komma hit, vill så gärna till Alcatraz nu! Det ska vi ta när pappa kommer sen när mamma och johanna kommer! Här kommer lite bilder från helgen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0